Microsoft Word: типові помилки починаючих користувачів

Microsoft Word: типові помилки починаючих користувачів

 

 
 

Без перебільшень, з усіх програм офісу Microsoft Word  – найпопулярніша серед вчителів. Створення інструктивних карт, карток індивідуальних завдань, ведення поточної документації майже всіх видів та багато чого іншого ця програма значно спрощує і робить зручним. Ті, хто починав працювати ще на друкарських машинках, отримавши у своє розпорядження такий інструмент як електронний редактор текстів, дуже швидко визначили його головні переваги: виправлення і редагування готового тексту, попередній перегляд матеріалів до друку, швидке переформатування готового тексту. Однак, дуже часто починаючі користувачі, які опанували користування программою самотужки і не знають більшості можливостей редактору, виконують деякі операції не правильно (аналогічно тому, як це робиться на друкарській машинці) та через це втрачають перелічені переваги. І головним чином ті, що повязаня з переформатуванням (переогранізацією тексту). Розглянимо приклади некоректного виконання операцій, які зустрічаються найчастіше.Переноси Word розставляє автоматично (як і здійснює перехід з рядка на рядок у межах одного абзацу). Для цього потрібно виконати таку послідовність дій: виділити текст (або фрагмент тексту), де потрібно розставити переноси > у верхньому меню обрати Сервіс > Мова > Розставити переноси. Якщо це робити примусово, при зміненні тексту у ньому залишаються «зай-ві сим-во-ли», що досить часто ми і помічаємо у текстах.

Відступ після абзацу організується у всьому тексті одночасно. Виділіть текст ухопіться за верхню частину повзунку на верхній лінійці > перетягніть його вздовж лінійки на необхідну відстань. Не користуйтесь для організації відступу клавішею табуляції і не вдруковуйте множинні пробіли. Машина хоча і не показує їх на екрані, але вважає їх окремими символами і резервує для них місце на сторінці. Щоб побачити ці символи скористуйтеся кнопкою Показувати приховані символи або одночасно натисніть комбінацію: Ctrl+*